årets sista hemma match



Godmorgon! Klockan är inte ens 12 och jag gick och la mig så sent som halv tre igår. Idag är det aiks sista hemma match och jag ska dit, fyfan vad härligt! Matchen börjar sju ikväll och det är redan 21 560 biljetter sålda/bokade. Och det bästa av allt är att det är helt fullt på norra mellan och nedre! Är faktiskt jävligt nervös inför matchen :$ Nej nu ska jag fortsätta vara lite social med Tim som är i Dalarna och har tråkigt. Tycker egentligen inte ett dugg synd om han. Haha, kanske bloggar innan jag drar till matchen beror på om jag hinner. Pussen!


Kommentarer
Postat av: LiStolpe

Tack detsamma:)



Nu blev jag glad!!

2009-10-28 @ 13:27:03
URL: http://listolpe.blogg.se/
Postat av: Sabina

Sv: Tack så mycket! :) Åh! Egentligen kunde ju jag också varit där och sett matchen, lyckades dock missa det av någon tråkig anledning... :(

2009-10-28 @ 19:40:03
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0