Vi är tjockisar (a)



Kom hem från skolan för ett tag sedan, dagen har faktiskt varit jävligt najs. Första lektionen hade vi klassrumstid så vi satt och snacka om allt vi tog upp i elevrådet. Jag och Teffi satt typ bara och as garva när vi skulle berätta allt (a) Sen hade vi matte och det var också najs, halva lektionen skulle vi jobba kluringar med nån polare, och jag har kommit på att jag är rätt smart mhihi :$ Sen hjälpte Wille mig med matte diagnosen och Cristan också. Fast i slutet på matte lektionen lacka ja sönder, för Martin kasta en linjal som studsa på vårat bord och rakt i mitt öga :o Gick runt med ett svullet öga halva dagen, åh så lyckat! Iallafall sen hade vi språk och det blev väl inte så jätte mycket gjort där heller. Satt mest och pratade med Cristian & Moa (a) Sen käkade jag och drog till coop med Leticia & William. Vi köpte fyra kexchoklad och två julmust som nu står i mitt skåp. Haha, sen hade vi svenska & no med någon vikarie som lät oss göra nästan vad vi ville. Efter skolan stack jag, Leticia & Olivia till coop igen. Vi köpte godis för 100 kronor var, eller Olivia för 95, Leticia 103, och jag för 105 :$ Sa ni något om att vi inte var tjockisar? Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0