Tack för en underbar dag brudar <3

Sorry för att jag inte har bloggat tidigare idag. Men imorse försov jag mig, riktigt tur att min söta mor ringde och kollade om jag var uppe (a) Iallafall, idag har jag hunnit göra en hel del så tänkte berätta om min dag nu. Hade halv studie dag så hade bara lektioner fram till tolv, engelska där vi hade läxförhör, matte & sen bild. Satt och gjorde allt annat än vad jag skulle på bilden. Satt och ritade en hand istället för en seriefigur till min serie. Iallafall, sen drog jag, Ellen och Julia och käkade i matsalen. Skit äcklig mat, så det fick bli mackor. Jag, Ellen och Julia käkade sammanlagt 12 mackor :$ Sen drog vi hem till Julia gick ut med hennes hund, sen skulle vi ta tbanan till Liljeholmen då fick jag för mig att vi skulle åka mot Norsborg nån station och sen tillbaka, jag älskar att åka tunnelbana. Mhihi, sen kom jag på att vi kunde dra till Skärholmen istället, så vi drog dit va där i typ en timme sen satte vi oss på tåget mot Liljeholmens centrum. Men då snackade jag i telefon med Timmy, som var i bredäng. Eftersom jag ville träffa sötnosen så hoppade vi av i Bredäng, träffade han och sen tog vi tunnelbanan till Liljeholmens Centrum. Där tjockade vi i oss en banana split, fast utan banan :o Sen gick vi runt i liljeholmen i typ 4 timmar, Elllen köpte en tröja & sen åkte Julia hem och jag följde med Ellen hem. Vi satt och gjorde mest ingenting, typ snackade.. Låg och as garvade på hennes golv och spelade super mario. Lång & jävligt lyckad dag. Nu måste jag sätta igång och plugga, har svenska prov imorgon! -.- Slänger in lite bilder.. Pussen

     


Kommentarer
Postat av: Ellen

Fan va kul vi hade!! Vi måste göra om det!

Puss puss <333

2009-11-19 @ 20:47:34
Postat av: S A N N E ♥

fin blogg du har ! :)

2009-11-20 @ 15:38:59
URL: http://sssssannes.blogg
Postat av: Julia

Haha tack själv sötnos ♥

2009-11-20 @ 17:50:56
URL: http://misshagy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0