Sexy love

babe, jag vet inte vart jag ska börja, kan inte koncentrera mig heller så de här inlägget kan bli sjukt. förklarar varför sen. men iaf, du är det bästa som har hänt mig, har känt dig i typ 4 år nu och det har gått så sjukt snabbt! haha kommer du ihåg valborg? :p så jävla kul vi hade då! när vi träffa jeppe och killen ramla in i elden? de kanske låter sjukt men de va roligare än vad man tror. det jag vill komma fram till är att du är bäst. på alla sätt, verkligen alla, vi har alltid något att prata om , även om vi pratar om exakt samma sak 10000000 gånger om, men vi är så jävla lika på nåt sätt, vet itne vad det är exakt men nått är de!
du vet de som hände min kusin ? du va den ändå som nånsin kunde få mig på bättre humör, ingen kunde få mig att le på månader förutom du, kändes sjukt att kunne le då, men det gick. i sånna lägen måste man ha en bästavän, en sån som alltid stöttar vad man än säger, även om jag sa nåt helt flippad va min åsikt i dina ögon helt rätt, det va exakt det jag behövde, för att klara de som hände, du va där vilken sekund som helst på dygnet, jag kunde åka till dig 3 på natten och knacka på, fråga: får jag sova här? och självklart gick de bra! och ja jag vet att jag har bettet mig som en fitta i vissa lägen, jag vet inte heller varför, men jag ångrar det med hela mitt liv, för utan dig skulle jag aldrig klara mig, du är mitt allt!
och vad som än händer kommer jag alltid finnas vid din sida, vad du än gör, vad du än säger, stöttar jag dig till 1000000% om inte mer.

jag älskar dig min bästavän
/ ojonsson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0