Min Tisdag hittils



Tja tja! Nu sitter jag här och dunkar musik & mår så jävla bra! Idag hade jag slöjd och det gick rätt bra för mig. Men det hela slutade med att jag, Isa, Ellen & Emma gick till rektorn. Sen hade vi Engelska, jag & Magnus blev nästan klara med våran redovisning om isbjörnan, haha :$ Sen hade vi so, vilket idag var rätt intressant, men man får ju skrivkramp på hennes lektioner -.- Sen käkade vi och drog till Västertorps hallen. På tbanan påväg dit fick typ nån gubbe damp på Charlie, Leticia, Julius, Dennis, Emil, Wille, Stoffe och alla oss. Han tyckte vi lät för mycket, haha men alla börja typ bara asgarva (a) Sen kom mamma och hämtade mig i hallen & vi drog hem. Har varit och städat åt mina fluffbollar och nu sitter jag och snackar med Stoffe & Kim på msn.


Kommentarer
Postat av: torin

" Döden är oerhört spännande, därför har jag sparat den till sist ", den texten var så jävla bra..

2009-11-10 @ 19:10:46
URL: http://tulline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0